Prekių gražinimas

Būtina užpildyti grąžinimo autorizacijos formą ir įdėti į grąžinamą siuntą.

Dėl grąžinimo autorizacijos prašome susisiekti su pardavimų vadybininku el. paštu [email protected]

Pinigų grąžinimo terminai

Apmokėjimas kortele  –  14 d.d.

Apmokėjimas internetine bankininkyste arba bankiniu pavedimu – 14 d.d.

Prekių grąžinimo sąlygos

  1. Prekių ar sumokėtų pinigų už paslaugas grąžinimas vykdomas remiantis 2001-06-11 LR Vyriausybės nutarimo Nr. 697 “Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo” 2014-07-29 redakcija Nr. 738 “Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo pakeitimo”.
  2. Klientas gali grąžinti Pardavėjui prekes nenurodęs priežasties per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos, terminą pradedant skaičiuoti sekančią dieną po prekių gavimo momento. Pavyzdžiui, jeigu prekės pristatytos kovo 1 d., paskutinė diena, kurią galima pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, yra kovo 15 d. 
  3. Grąžinama prekė turi būti pristatyta Pardavėjui naudojantis kurjerių tarnybos paslaugomis.
  4. Grąžinama prekė turi būti nepažeistoje firminėje pakuotėje, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos.
  5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Klientų grąžinamų prekių, jei Klientas nesilaiko šiose taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
  6. Pardavėjas turi teisę reikalauti iš Kliento, siekiančio grąžinti prekę, prekės vertės sumažėjimo išlaidų atlyginimo, jeigu grąžinamą prekę Klientas buvo panaudojęs daugiau, nei reikalinga prekei išbandyti arba kitaip ir daugiau, nei prekę leidžiama apžiūrėti ir išbandyti įprastoje fizinėje parduotuvėje. 
  7. Atskiros prekių grąžinimo sąlygos taikomos šioms prekių grupėms:
    1. Telefonų ekranai. Pinigai už prekę nėra grąžinami po remonto detalės instaliacijos (užklijavimo). Patikrinti prekės kokybę reikia prieš užklijavimo procesą.
  8. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, sukomplektuota, kartu su visais dokumentais ir priedais, su kuriais ji buvo perduota. Prekė ir jos pakuotė gali būti pažeista tik tiek, kiek būtina prekei apžiūrėti, prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti, t. y. neturi būti pašalintos etiketės, apsauginės plėvelės nuo prekės ar jos priedų, prekė negali būti ardyta, sugadinta ar kaip kitaip sumažinta jos vertė.

Daiktas turi būti grąžinamas toje pakuotėje, kurioje jis buvo pristatytas. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota.

Prekes grąžinate Jūs, savo transportu.

Kai grąžinama nekokybiška prekė, mes įsipareigojame pasiimti tokią prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju kai mes neturime analogiškos prekės, grąžiname jums už prekę sumokėtus pinigus.

Jeigu viršuje nurodytos sąlygos yra įvykdytos detalėms yra suteikiama 3 mėnesių garantija, visoms kitoms prekėms suteikiama 12 mėnesių garantija.

Kokybiškos prekės nepriimamos.

Prekių kokybės garantija

  1. Pardavėjo parduodamoms prekėms galioja 2 metų garantijos terminas, per kurį netinkamos kokybės iš Pardavėjo įsigytos prekės gali būti grąžinamos Pirkėjui, įskatant Pirkėjo patirtas prekės grąžinimo išlaidas. 2 metų garantijos terminas negalioja toms prekėms, kurioms Prekės gamintojas ar Pardavėjęas yra nustatęs trumpesnį (nei 2 metai) tinkamumo naudoti pagal paskirtį terminą. 
  2. Prekės naudoti tinkamumo terminas, trumpesnis nei 2 metai, yra nurodomas atskirai prie konkrečios Prekės.
  3. Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
  4. Grąžinant prekę Pardavėjui, į siunčiamos Prekės pakuotę būtina įdėti Prekės įsigijimo dokumentus, Pirkėjo kontaktinius duomenis bei nurodyti gedimo aplnkybes ir kitas Prekės grąžinimo priežastis. 
  5. Sėkmingai grąžinęs įsigytą Prekę, Pirkėjas gali reikalauti iš Pardavėjo kitos prekės, pinigų grąžinimo arba pirkimo kredito kitoms prekėms. 
  6. Garantija nėra taikoma:
    1. prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
    2. prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
    3. prekėms, kurių gedimai atsirado dėl Pirkėjo kaltės (pvz. netinkamai ar ne pagal paskirtį naudojant);
    4. prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
    5. prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;
    6. prekėms, kurių gedimas atsirado dėl aplinkos veiksnių, kuriems esant Prekės nėra skirtos naudoti (pvz. audra, lietus, gaisras, potvynis, elektros įtampos šuoliai ir kt.);
    7. prekėms, kurių gedimas atsirado dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
    8. prekėms, pagamintoms išimtinai tik asmeniniam naudojimui, tačiau naudotoms verslo veiklai vykdyti;
    9. prekėms, kurių įsigijimo dokumentų (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties) ir prie prekės pridėtų gamintojo dokumentų Pirkėjas neturi išsaugojęs;
    10. gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
    11. informacijai, saugomai informacijos nešikliuose;
    12. operacinėms sistemoms, ar kitai programinei įrangai.

 

Jeigu nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę kreiptis į garantinio aptarnavimo servisą, po kurio išvadų bus priimtas sprendimas dėl prekės remonto, pinigų grąžinimo pirkėjui arba prekės pakeitimo. Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos tik per teisės aktuose bei mūsų Pirkimo-pardavimo taisyklėse nurodytą terminą ir tik laikantis nurodytų reikalavimų.

Perkant telefono detales primygtinai rekomenduojame jas išbandyti prieš montuojant jas į įrenginį. Jei kas nors negerai, atidėkite prekę į šalį ir kreipkitės iš karto dėl grąžinimo. Detalių kurios nebuvo patikrintos iš anksto, užklijuotos ir išluptos atgal nepriimame.  Tokia detalė klasifikuojama kaip panaudota, jos grąžinti negalima.

Garantija specifinėms prekių kategorijoms 

Baterijos – 6 mėnesiai garantija.

iPhone ekranai – 6 mėnesių garantija (apima tik prisilietimo problemas – negrąžinama dėl juodo ekrano).

Service Pack kokybės dalys – gražinimai nepriimi.

Visi ekranai – nėra garantijos po instaliacijos (tikrinti broką prieš užklyjavimą).

Smulkios vidinės dalys – 6 mėnesiai garantija.

Detalių grąžinimo sąlygos

Pirkėjas užsakė netinkamus produktus (ne tam modeliui kuriam reikėjo)

Techniškai mes neprisiimame atsakomybės už neteisingai užsakytų prekių grąžinimą, tačiau tai nereiškia, kad nenorime padėti savo klientams, jei taip atsitiktų. Klientas bus atsakingas už visus grąžinimo siuntimo mokesčius. Taip pat taikomas 30% (prekės kainos) atsargų papildymo mokestis.
Pastaba: neteisingi prekių užsakymai, kuriems nebus atidarytas RMA (prekių grąžinimo autorizacija) bilieto per 7 dienas nuo gavimo, bus atmesti.

Klientas gavo netinkamus produktus (ne tą prekę, kurią užsakė)

Jei gavote neteisingą prekę, padarykite 3 aiškias netinkamos prekės nuotraukas su matomu SKU lipduku ir atidarykite RMA (prekių grąžinimo autorizacija) bilietą mūsų svetainėje. Mes patikrinsime klaidą ir kuo greičiau ją ištaisysime.
RMA apdorojimo laikas (per 14 darbo dienų)
Priklausomai nuo kliento prašymo (grąžinti pinigus ar pakeisti), RMA apdorojimo procesas gali būti baigtas per 14 darbo dienų. Jei praėjo daugiau nei 14 darbo dienų, atsiųskite el. laišką adresu [email protected], jis bus nedelsiant išnagrinėtas ir atsakymas bus pateiktas per 24 valandas.

Toliau pateiktos sąlygos taikomos abiems atvejams (pinigų grąžinimui ir keitimui)

Visos grąžinamos prekės turi būti originalios būklės, supakuotos, nenaudotos ir nepažeistos. Priešingu atveju RMA bus atmestas.
Visos prekės, kurios buvo grąžintos negavus RMA patvirtinimo, bus atmestos.
Visos prekės, kurios grąžinamos be „Smartparts“, „S“, „SPARTS“ antspaudo, bus atmestos.
Visos prekės, kurios grąžinamos be RMA (prekių grąžinimo autorizacija) numerio pakuotės išorėje, bus atmestos.