Skip to main content
search
0

Pristatymas taisykloms 1 d.d. ⏩ Registracija | Pristatymo informacija

Prekių gražinimas

Būtina užpildyti grąžinimo formą ir grąžinamojoje pakuotėje nurodyti užsakymo numerį.

Prekių grąžinimo forma

Pinigų grąžinimo terminai

Apmokėjimas kortele  –  14 d.d.

Apmokėjimas internetine bankininkyste arba bankiniu pavedimu – 10 d.d.

Prekių grąžinimo sąlygos

  1. Prekių ar sumokėtų pinigų už paslaugas grąžinimas vykdomas remiantis 2001-06-11 LR Vyriausybės nutarimo Nr. 697 “Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo” 2014-07-29 redakcija Nr. 738 “Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo pakeitimo”.
  2. Klientas gali grąžinti Pardavėjui prekes nenurodęs priežasties per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos, terminą pradedant skaičiuoti sekančią dieną po prekių gavimo momento. Pavyzdžiui, jeigu prekės pristatytos kovo 1 d., paskutinė diena, kurią galima pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, yra kovo 15 d. 
  3. Grąžinama prekė turi būti pristatyta Pardavėjui naudojantis kurjerių tarnybos paslaugomis.
  4. Grąžinama prekė turi būti nepažeistoje firminėje pakuotėje, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos.
  5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Klientų grąžinamų prekių, jei Klientas nesilaiko šiose taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
  6. Pardavėjas turi teisę reikalauti iš Kliento, siekiančio grąžinti prekę, prekės vertės sumažėjimo išlaidų atlyginimo, jeigu grąžinamą prekę Klientas buvo panaudojęs daugiau, nei reikalinga prekei išbandyti arba kitaip ir daugiau, nei prekę leidžiama apžiūrėti ir išbandyti įprastoje fizinėje parduotuvėje. 
  7. Atskiros prekių grąžinimo sąlygos taikomos šioms prekių grupėms:
    1. Telefonų ekranai. Pinigai už prekę nėra grąžinami po remonto detalės instaliacijos (užklijavimo). Patikrinti prekės kokybę reikia prieš užklijavimo procesą.

Prekių kokybės garantija

  1. Pardavėjo parduodamoms prekėms galioja 2 metų garantijos terminas, per kurį netinkamos kokybės iš Pardavėjo įsigytos prekės gali būti grąžinamos Pirkėjui, įskatant Pirkėjo patirtas prekės grąžinimo išlaidas. 2 metų garantijos terminas negalioja toms prekėms, kurioms Prekės gamintojas ar Pardavėjęas yra nustatęs trumpesnį (nei 2 metai) tinkamumo naudoti pagal paskirtį terminą. 
  2. Prekės naudoti tinkamumo terminas, trumpesnis nei 2 metai, yra nurodomas atskirai prie konkrečios Prekės.
  3. Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
  4. Grąžinant prekę Pardavėjui, į siunčiamos Prekės pakuotę būtina įdėti Prekės įsigijimo dokumentus, Pirkėjo kontaktinius duomenis bei nurodyti gedimo aplnkybes ir kitas Prekės grąžinimo priežastis. 
  5. Sėkmingai grąžinęs įsigytą Prekę, Pirkėjas gali reikalauti iš Pardavėjo kitos prekės, pinigų grąžinimo arba pirkimo kredito kitoms prekėms. 
  6. Garantija nėra taikoma:
    1. prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
    2. prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
    3. prekėms, kurių gedimai atsirado dėl Pirkėjo kaltės (pvz. netinkamai ar ne pagal paskirtį naudojant);
    4. prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
    5. prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;
    6. prekėms, kurių gedimas atsirado dėl aplinkos veiksnių, kuriems esant Prekės nėra skirtos naudoti (pvz. audra, lietus, gaisras, potvynis, elektros įtampos šuoliai ir kt.);
    7. prekėms, kurių gedimas atsirado dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
    8. prekėms, pagamintoms išimtinai tik asmeniniam naudojimui, tačiau naudotoms verslo veiklai vykdyti;
    9. prekėms, kurių įsigijimo dokumentų (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties) ir prie prekės pridėtų gamintojo dokumentų Pirkėjas neturi išsaugojęs;
    10. gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
    11. informacijai, saugomai informacijos nešikliuose;
    12. operacinėms sistemoms, ar kitai programinei įrangai.

 

Jeigu nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę kreiptis į garantinio aptarnavimo servisą, po kurio išvadų bus priimtas sprendimas dėl prekės remonto, pinigų grąžinimo pirkėjui arba prekės pakeitimo. Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos tik per teisės aktuose bei mūsų Pirkimo-pardavimo taisyklėse nurodytą terminą ir tik laikantis nurodytų reikalavimų.

Perkant telefono detales primygtinai rekomenduojame jas išbandyti prieš montuojant jas į įrenginį. Jei kas nors negerai, atidėkite prekę į šalį ir kreipkitės iš karto dėl grąžinimo. Detalių kurios nebuvo patikrintos iš anksto, užklijuotos ir išluptos atgal nepriimame.  Tokia detalė klasifikuojama kaip panaudota, jos grąžinti negalima.

https://smartparts.lt/uzsakymai/pristatymas/ 

Pristatymas Lietuvoje

Prekės iš parduotuvės yra išsiunčiamos per 1-5 darbo dienas nuo apmokėjimo patvirtinimo. Prekę gausite priklausomai nuo pasirinkto kurjerio pristatymo trukmės:

Visoje Lietuvoje prekes siunčiame šiais būdais:

Omniva:  pristatymo trukmė 1-3 darbo dienos

DPD: pristatymo trukmė 1-2 darbo dienos

Lietuvo paštas: siuntimo trukmė 2-6 darbo dienos

INFORMUOSIME KAI TURĖSIME PREKĘ SANDĖLYJE Žemiau palikite galiojantį el. pašto adresą.
Įveskite prekę arba prekių kategoriją, pvz.: Samsung S21