Prekių gražinimas

Ominiva:

Vilniaus RIMI Žirmūnų paštomatas
+370 600 15 979

Būtina užpildyti grąžinimo formą ir grąžinamojoje pakuotėje nurodyti užsakymo numerį.

Prekių grąžinimo forma

Pinigų grąžinimo terminai

Apmokėjimas kortele  –  14 d.d.

Apmokėjimas internetine bankininkyste arba bankiniu pavedimu – 10 d.d.

Prekių grąžinimo sąlygos

  1. Prekių ar sumokėtų pinigų už paslaugas grąžinimas vykdomas remiantis 2001-06-11 LR Vyriausybės nutarimo Nr. 697 “Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo” 2014-07-29 redakcija Nr. 738 “Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo pakeitimo”.
  2. Klientas gali grąžinti Pardavėjui prekes nenurodęs priežasties per 7 dienas nuo prekių gavimo dienos.
  3. Grąžinama prekė turi būti pristatyta Pardavėjui naudojantis kurjerių tarnybos paslaugomis. Klientas privalo apmokėti prekių grąžinimo išlaidas.
  4. Grąžinama prekė turi būti nepažeistoje firminėje pakuotėje, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos.
  5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Klientų grąžinamų prekių, jei Klientas nesilaiko šiose taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
  6. Atskiros prekių grąžinimo sąlygos taikomos šioms prekių grupėms:
    1. Telefonų ekranai. Pinigai už prekę nėra grąžinami po remonto detalės instaliacijos (užklyjavimo). Patikrinti prekės kokybę reikia prieš užklijavimo procesą.

Prekių kokybės garantija

  1. Pardavėjas atitinkamoms prekių grupėms suteikia garantiją, apie kurią nurodo prie prekės savybių aprašymo.
  2. Pardavėjas atitinkamoms prekių grupėms garantijos nesuteikia, tokiu atveju, galioja LR teisės aktų numatyta garantija.
  3. Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
  4. Garantija nėra taikoma:
    1. prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
    2. prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
    3. prekėms, kurių gedimai atsirado dėl Pirkėjo kaltės;
    4. prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
    5. prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;
    6. kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
    7. jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
    8. jei įrenginys, skirtas asmeniniam naudojimui, naudojamas verslo veiklai vykdyti;
    9. jei Pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties) ir prie prekės pridėtų gamintojo dokumentų;
    10. gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
    11. susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.);
    12. informacijai, saugomai informacijos nešikliuose;
    13. operacinėms sistemoms, ar kitai programinei įrangai.

12 mėnesių garantija, taikoma daugumai produktų be specialių pastabų iš smartparts.lt apie trumpesnę arba netaikomą garantiją. Šis terminas suteikia mūsų klientams teisę grąžinti užsakytas prekes per 12 mėnesių dėl funkcinių sutrikimų ar defektų priežasčių. Aprašyme nurodytos prekės be grąžinimo ir garantijos šiam terminui netaikomos.

Yra keletas pagrindinių smartparts.lt 12 mėnesių garantijos grąžinimo politikos punktų:

  • Grąžinimas turi būti atliktas per 12 mėnesių nuo pirkimo;
  • Grąžinamoms prekėms negali būti padaryta žala, atsiradusi dėl neatsargaus ar neprofesionalaus tvarkymo;
  • Smartparts.lt patikrins grąžinimą ir pateiks ataskaitą per 20 darbo dienų nuo grąžinimo gavimo;
  • Atmestas grąžinimas su dirbtiniais pažeidimais, pažeidimais kurių kaltininkas yra pirkėjas arba kokybiškomis prekėmis kai su prekės kokybe viskas yra tvarkoje bus grąžintas klientui;
  • Žmonių sukelta žala apima bet kokią žalą, galinčią sukelti gaminio funkcinius defektus, įskaitant didelius įbrėžimus ir įlenkimus, kuriuos gali sukelti stipri jėga ir gali būti pažeistos kitos gaminio dalys;
  • Grąžinimo siuntimo išlaidos priklauso klientui;
  • Grąžinamų prekių sąrašas, grąžinimo priežastys ir pirkimo sąskaita faktūra turi būti įtrauktos į grąžinamą pakuotę, įskaitant siuntėjo informaciją;
  • Priimamų grąžinimų klientai gali pasirinkti kreditą, pinigų grąžinimą ar pakeitimą;
  • Lėšų grąžinimas ir kredito kaina už pirkinį bus skaičiuojama pagal naujausias kainas;

Jeigu nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę kreiptis į garantinio aptarnavimo servisą, po kurio išvadų bus priimtas sprendimas dėl prekės remonto, pinigų grąžinimo pirkėjui arba prekės pakeitimo. Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos tik per teisės aktuose bei mūsų Pirkimo-pardavimo taisyklėse nurodytą terminą ir tik laikantis nurodytų reikalavimų.

Perkant telefono detales primygtinai rekomenduojame jas išbandyti prieš montuojant jas į įrenginį. Jei kas nors negerai, atidėkite prekę į šalį ir kreipkitės iš karto dėl grąžinimo. Detalių kurios nebuvo patikrintos iš anksto, užklijuotos ir išluptos atgal nepriimame.  Tokia detalė klasifikuojama kaip panaudota, jos grąžinti negalima.