D.U.K.

DAŽNIAUSI KLAUSIMAI

Kur yra mano užsakymo sekimo numeris?

Jeigu užsakėte prekes su sekimu (kurjeris, paštomatai), sekimo numeris bus išsiųstas automatiškai el. paštu. Taip pat galite matyti sekimo numerį savo paskyroje (tam reiklinga paskyros registracija). Labai prašome nesikreipti dėl sekimo numerio, o sulaukti automatizuoto el. laiško.

Ar turite prekę?

Prekių likučiai yra valdomi internetinėje parduotuvėje, jeigu turime prekę – reiškia jūms bus galima dėti ją į krepšelį ir pirkti, jeigu neturime – jums neleis pirkti “išparduota” statusas. Labai prašome nesikreipti telefonu su klausimu “Ar turite prekę?”.

Ar galima atsiimti užsakymą vietoje?

Galimas prekių atsiėmimą tą pačią darbo dieną Vilniaus PC BANGINIS paštomate (Užsakymai turi būti pateikti iki 14.00 val)  P. Lukšio g. 34, 08235, Vilnius (atsiėmimas nuo 16:00 val).

Ar gausiu tą pačią prekę, kurią matau nuotraukoje?

Reali prekių išvaizda gali skirtis nuo nuotraukoje pavaizduotos prekės. Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo vaizduojamų. Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Jei kyla abejonių dėl nurodyto produkto, kreipkitės į pardavimų vadybininką prieš įsigyjant prekę. Prekė laikoma kokybiška, jei ji atitinka Internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą.

Didmeninė prekyba

Didmeninės kainos, greitesnis prekių pristatymas, užsakymų atsiėmimas tą pačią dieną, registruojame paskyras įmonėms kurios verčiasi įrangos remontu.

Sukurti paskyrą įmonei ar individualiai veiklai

DARBO LAIKAS

Pirm - Ketv
10.00 - 17.00

Penkt
10.00 - 16.00

INTERNETINĖ PARDUOTUVĖ

Prekių atsiėmimo punktas Vilniuje (tik užsakius internetu):
P. Lukšio g. 34, 08235, Vilnius

[email protected]
+37067749803

INFORMACIJA

DĖL VISŲ KLAUSIMŲ SUSISIEKITE SU MUMIS