REMONTO SĄLYGOS

Mobiliųjų įrenginių taisymo sąlygos.

Smartparts įrenginių serviso taisymo sąlygos:

Už visą įrenginyje esančią informaciją, SIM korteles ir apsaugines plėveles Smartparts servisas neatsako.
Remonto kaina gali keistis aptikus papildomų įrenginio pažeidimų ar defektų ( informuojant klientą).
Pakeistos dalys, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas. Pvz: telefono baterija arba ekranas.
Dalių keitimo atveju, įrenginio oficiali garantija tampa nebegaliojanti.
Jei klientas neatsiima įrenginio per 6 mėn., Smartparts servisas turi teisę įrenginio ilgiau nebesaugoti, utilizuoti.
Smartparts servisas atsako tik už remonto metu pakeistas dalis, bet neatsako už buvusius gedimus ir kitus gedimus galimai atsiradusius remonto metu ar po.
Įrenginio diagnostika yra mokama, diagnostikos kaina – 29.99 €.
Apmokėjimas už paslaugas galimas tik grynais arba kortele. Apmokėjimas pavedimu su 2 d.d atidėjimu galimas tik įmonėms, kurios pasirašę bendradarbiavimo sutartį.

Įrenginių remonto trukmė priklauso nuo remonto detalių prieinamumo ir kitų su remonto procesu susijusių niuansų. Smartparts turi teisę telefono remontą vykdyti iki 14 d.d. suteikiant klientui pakaitinį įrenginį.

Garantija netaikoma, jei:

Buvo stiprių mechaninių įrangos pažeidimų prieš remontą.
Gedimas įvyko dėl vartotojo kaltės arba netinkamų eksplotavimio sąlygų (šalčio, dregmės, skysčių, karščio, kritimo, smūgių).
Įrenginys buvo ardytas ar modifikuotas kitame servise.
Nustatoma, jog įrenginys yra vogtas ( pasiliekame teisę jį perduoti policijai).
Buvo naudojamos kliento dalys.

Jei turite klausimų dėl įrenginių remonto, galite rašyti mums [email protected] arba skambinti telefonu +37069662256