Greitas pristatymas visoje Lietuvoje. Siunčiame DPD kurjeriu arba į Omniva paštomatus.
Apple AirPods Pro MWP22ZM / A A2083
94,99 € (78,50 € + PVM)
Išparduota
0 People watching this product now!
Produkto kodas: F12A54H2T88 Kategorijos: Airpods dėklai, Aksesuarai, Dovanu idejos
Aprašymas
Pristatymas ir grąžinimai
PRISTATYMAS LIETUVOJE
Užsakymai išsiunčiami per tą pačią darbo dieną.
Visoje Lietuvoje prekes siunčiame šiais būdais:
LP Express, Omniva paštomatai: siuntimo trukmė 1-3 d.d.
Kurjeris: siuntimo trukmė 1 d.d.
Lietuvo paštas: siuntimo trukmė 2-6 d. d. (be sekimo)
Atsiėmimas Vilniuje tą pačią darbo dieną: užsakymas gaunamas tą pačią darbo dieną. Užsakymas turi būti pateiktas iki 14:00 val. Atsiėmimas LP Express terminalas Vilniuje P. Lukšio g. 34 (nuo 17:00 val.)
Pristatymas Vilniuje tą pačią darbo dieną: užsakymas gaunamas tą pačią darbo dieną. Užsakymas turi būti pateiktas iki 14:00 val. Pristatymas į pirkėjo adresą (nuo 16:00 val.)
Prekių likutis sandėlyje ir internetinėje parduotuvėje išimtinais atvejais gali nesutapti, todėl išlieka galimybė, kad pristatymo terminai gali skirtis nuo nurodytų užsakymo pateikimo metu ir / arba Jūsų užsakymo įvykdyti negalėsime arba įvykdysime tik jo dalį.
EU ir UK pristatymas
Greitas pristatymas per 2-5 darbo dienas visoje Europoje. Pristatymas kurjeriu (GLS, Fedex, DHL, Smartpost)
LV pristatymas
Omniva paštomatai
GRĄŽINIMAI
- Prekių ar sumokėtų pinigų už paslaugas grąžinimas vykdomas remiantis 2001-06-11 LR Vyriausybės nutarimo Nr. 697 “Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo” 2014-07-29 redakcija Nr. 738 “Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo pakeitimo”.
- Klientas gali grąžinti Pardavėjui prekes nenurodęs priežasties per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos, terminą pradedant skaičiuoti sekančią dieną po prekių gavimo momento. Pavyzdžiui, jeigu prekės pristatytos kovo 1 d., paskutinė diena, kurią galima pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, yra kovo 15 d.
- Grąžinama prekė turi būti pristatyta Pardavėjui naudojantis kurjerių tarnybos paslaugomis.
- Grąžinama prekė turi būti nepažeistoje firminėje pakuotėje, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos.
- Pardavėjas turi teisę nepriimti Klientų grąžinamų prekių, jei Klientas nesilaiko šiose taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
- Pardavėjas turi teisę reikalauti iš Kliento, siekiančio grąžinti prekę, prekės vertės sumažėjimo išlaidų atlyginimo, jeigu grąžinamą prekę Klientas buvo panaudojęs daugiau, nei reikalinga prekei išbandyti arba kitaip ir daugiau, nei prekę leidžiama apžiūrėti ir išbandyti įprastoje fizinėje parduotuvėje.
- Atskiros prekių grąžinimo sąlygos taikomos šioms prekių grupėms:
- Telefonų ekranai. Pinigai už prekę nėra grąžinami po remonto detalės instaliacijos (užklijavimo). Patikrinti prekės kokybę reikia prieš užklijavimo procesą.
- Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, sukomplektuota, kartu su visais dokumentais ir priedais, su kuriais ji buvo perduota. Prekė ir jos pakuotė gali būti pažeista tik tiek, kiek būtina prekei apžiūrėti, prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti, t. y. neturi būti pašalintos etiketės, apsauginės plėvelės nuo prekės ar jos priedų, prekė negali būti ardyta, sugadinta ar kaip kitaip sumažinta jos vertė.