Visos nekokybiškos prekės, jei nenurodyta kitaip, gali būti grąžintos arba pakeistos per 30 dienų nuo pradinės pirkimo datos.
Ši garantija netaikoma fiziškai pažeistoms prekėms, tokioms kaip įskilęs stiklas, įplyšęs lankstus kabelis ir pan.
„Smartparts“ nuodugniai patikrina kiekvieną prekę prieš išsiunčiant ją jums.
SVARBUS PRANEŠIMAS DĖL PREKIŲ GRĄŽINIMO: Visose grąžinamose prekėse turi būti nurodyta užsakymo data, užsakymo numeris ir grąžinimo priežastis. Visos grąžinamos prekės turi būti ORIGINALIOJE PAKUOTĖJE (negali būti pažeistos) ir su originaliomis plombomis.
Sugedusios dalys (DOA, mirusios atvykus)
Prašome atsisakyti kurjerio pakuotės, jei ji atrodo pažeista arba buvo atidaryta. Tiesiogiai susisiekite su mumis.
Jei priėmėte pakuotę, o prekės viduje yra fiziškai pažeistos arba neveikiančios, atidarykite RMA bilietą per 7 dienas nuo pirkimo datos mūsų svetainėje.
Jei gaminys yra fiziškai pažeistas / sulūžęs, per 24 valandas pateikite šią informaciją:
Siuntimo dėžutės priekio ir galo nuotraukos.
Fiziškai pažeistų gaminių priekio, galo ir šono nuotraukos
Jei jūsų užsakytas produktas yra DOA, per 7 dienas pateikite šią informaciją:
Gaminio paaiškinimas (lietimo problema, LCD problema, pikselių problema ir kt.)
Paveikslėlis arba vaizdo įrašas, rodantis gaminio gedimą
Nepateikus anksčiau reikalaujamos informacijos per 7 dienas, RMA bus atmesta.
Pastaba: DOA gaminius visada palikite originalioje pakuotėje ir plastikinėje medžiagoje! Nepriimame prekės, jei ji nėra originalioje pakuotėje arba nėra originalių plastikinių dangtelių.
Tai reiškia, kad visada turite išbandyti gaminį prieš įdiegdami jį į įrenginį. Taip pat nepriimame DOA prekių, kurios grąžinamos pažeistoje pakuotėje arba plastikuose.
Norėdami paprašyti RMA, susisiekite su mumis el. paštu: pardavimai@smartparts.lt
Klientas užsakė netinkamus produktus
Techniškai mes neprisiimame atsakomybės už neteisingai užsakytų prekių grąžinimą, tačiau tai nereiškia, kad nenorime padėti savo klientams, jei taip atsitiktų. Visos dalys BŪTINA GRĄŽINTI PER 14 DIENŲ. Klientai bus atsakingi už visus grąžinimo siuntimo mokesčius, o 20% atsargų papildymo mokesčiai bus taikomi po to, kai gausime ir išbandysime produktą. Veikiančių dalių kurių kaina yra iki 9,90€ atgal nepriimame.
Klientas gavo netinkamus produktus
Jei gavote neteisingą prekę, padarykite 3 aiškias netinkamos prekės nuotraukas su SKU ir atidarykite RMA bilietą (Prekių grąžinimo įgaliojimą) mūsų svetainėje. Mes patikrinsime klaidą ir kuo greičiau ją ištaisysime.
Toliau pateiktos sąlygos taikomos pinigų grąžinimui ir keitimui
Visos grąžinamos prekės (išskyrus baterijas) turi būti originalios būklės, supakuotos, nenaudotos ir nepažeistos. Priešingu atveju RMA bus atmestas.
Visos prekės, kurios buvo grąžintos nenurodant pirkimo datos, užsakymo numerio ir grąžinimo priežasties, bus atmestos.
Visos prekės, kurios grąžinamos be mūsų antspaudo, bus atmestos.
Garantijos aprėptis
BATERIJAI 6 mėnesių garantija
IPHONE LCD 6 mėnesių garantija (apima tik prisilietimo problemas – NĖRA GRĄŽINIMO JUODAS EKRANAS!)
PASLAUGŲ PAKETAS – Mes nepriimame grąžinimo
ĮMONTUOTO LCD GARANTIJOS – NĖRA!!!
SMULKIOS DALYS 6 mėnesių garantija
Prekių grąžinimo siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Ši grąžinimo ir keitimo politika gali būti keičiama bet kuriuo metu ir be jokio įspėjimo.